KAREV 2022-2023 DÖNEMİ BURS BAŞVURU ŞARTLARI
İLK KEZ BAŞVURU YAPACAKLAR: 01 – 20 EYLÜL
ALINAN BURSUN DEVAMINI TALEP EDENLER: 20 – 30 EYLÜL
Burs verilebilecek öğrenciler;
- Karaman nüfusuna kayıtlı olanlar,
- Ankara’daki üniversitelerden birinde öğrenim görecek ve görmekte olanlar,
- Maddi desteğe ihtiyacı olanlar,
- Özel üniversitede okuyorsa tam burslu olanlar,
Yukarıdaki şartların hepsini birlikte taşıyan öğrenciler arasından yapılacak değerlendirmeler neticesinde burs verilir.
Burs verilemeyecek öğrenciler;
- Yukarıda sayılan özelliklerden bir veya birkaçını taşımayanlar,
- KYK hariç, başka bir kamu kuruluşu veya özel kuruluştan burs alanlar,
- Yetim aylığı ya da nafaka alanlar dışında, sürekli gelire sahip olanlar,
- Vakıf üniversitesi burssuz öğrencileri,
- Gerçeğe aykırı beyanda bulunanlar*,
- Kendisinden istenen belgeleri zamanında göndermeyenler,
- Sabıka kaydı olanlar,
(*Gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilenlerin bursları kesildiği gibi daha önce verilmiş burslar verildiği tarihten itibaren yasal faizleriyle birlikte geri tahsil edilir.)
Vakfımızdan burs almış devamını talep eden bursiyerlerden;
- Transkript, (not belgesi)
- Adli sicil belgesi
- Öğrenci belgesi
Belgeler; karevankara@gmail.com adresine dijital ortamda gönderilecek.
İlk kez başvuran bursiyer adaylardan ÖN BAŞVURU için;
- Fotoğraflı burs başvuru formu (karev.org.tr sitesinden temin edilebilir)
- ÖSYM sonuç belgesi
- Vukuatlı aile nüfus kayıt örneği
- Öğrenci kayıt belgesi
- Ara sınıfta okuyorsa transkript (not belgesi)
Belgeler, karevankara@gmail.com adresine dijital ortamdan gönderilecek.
Ön başvuruların incelenmesi sonucu bursiyer aday öğrencilerden;
- Aile tapu kaydı belgesi
- Adli sicil belgesi
- Aile gelir belgesi (anne-baba için ayrı)istenecektir.